Sugen på utgång ikväll?

För dig som inte vill sitta hemma ikväll utan istället återuppleva Valborg på ett svettigt dansgolv kommer här några tips:

Göteborgs nation: Göteborgs nations förkväll är den perfekta starten på en schysst torsdagsutgång. Från klockan 17 bjuder nationen in till schysst uppladdning i fin förfestatmosfär. Öppet 17-23.

Stockholms nation: Legendariska Klubb Utgång gör dig aldrig besviken. Med fyra dansgolv kan du lätt räkna med en skön helkväll. Öppet 19-01.


Smålands nation:
Smålands nation erbjuer skön Electro-Hiphop på sin återkommande torsdagsklubb The New Kid on the block. Alltid med en snygg blandning av mycket dans, glada människor och avslappnad fest. Öppet 21-01.

Här har du kvällens tips, det är du som bygger festen! Kör hårt!


Kommentarer
Postat av: Lina O

Lätt Smålands! Tack för stödet!

2010-05-09 @ 15:32:01
URL: http://hurricanel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag heter Fredrik Annell-Berger, är 25 år och läser för tillfället 8 terminen på juristprogrammet. Sedan hösten 2005 har jag varit nationsaktiv. Förutom olika klubbprojekt driver jag olika typer av events, till exempel modeutförsäljningar, afterschools och olika typer av lounger. Dessutom dyker jag några gånger i månaden upp i olika DJ-bås runt om på nationerna!