Language pub på Värmlands nation

Ikväll arrangerar Värmlands nation language pub vilket enligt arrangörerna innebär följande: "Language pubs @ Värmlands! Wanting to practise the Frebch you´ve studied for years but never really used? Having missed Germany ever since your exchange there ended? New in town and eager to teach the Swedes some of your native language? Or just interested in meeting new people? Whatever your reasons are, you should head for Värmlands on Thursdays between 18.00-19.30! There we´ll chat and enjoy some cultural exchange (plus maybe a nice beer before going to Stockholms!?)"

Således ett ypperligt tillfälle att dricka öl och testa dina språkkunskaper samtidigt. Från klockan 18.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag heter Fredrik Annell-Berger, är 25 år och läser för tillfället 8 terminen på juristprogrammet. Sedan hösten 2005 har jag varit nationsaktiv. Förutom olika klubbprojekt driver jag olika typer av events, till exempel modeutförsäljningar, afterschools och olika typer av lounger. Dessutom dyker jag några gånger i månaden upp i olika DJ-bås runt om på nationerna!