Produktiv dag...

Klockan ringde 05:45 imorse för förberedelse inför dagens seminarium. Efter seminariet inleddes planeringen inför en ännu icke lanserad klubbkväll. Kommer dyka upp någon gång i början på juni och förhoppningsvis ta staden med storm!

Efter planeringen var det dags att fara ut med min gode vän Gordon till Plantagen i boländerna för att titta på blommor till Taket. Valet föll på ett gäng manshöga Yuccapalmer. Kan inte bli annat än succé! Innan utflykten hann vi med en supersnabb intervju med UNT angående nationernas sommarverksamhet. Reportern informerade mig om att hela 6 nationer kommer ha någon form av verksamhet. Ytterligare en succé!

Ikväll ska jag spela skivor på en uthyrning på en av stadens nationer. Sen blir det snabbt i säng, imorgon väntar Koutsläppet i Jälla!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag heter Fredrik Annell-Berger, är 25 år och läser för tillfället 8 terminen på juristprogrammet. Sedan hösten 2005 har jag varit nationsaktiv. Förutom olika klubbprojekt driver jag olika typer av events, till exempel modeutförsäljningar, afterschools och olika typer av lounger. Dessutom dyker jag några gånger i månaden upp i olika DJ-bås runt om på nationerna!