Premiärer, sol och ett hektiskt schema

Det här inlägget kommer bestå av tre stöttepelare, nämligen premiärer, sol och hets. Det kan tyckas komplext, men det är inte min avsikt.

1. Premiär för sommaren. Igår startades sommaren officiellt. Trots ostadigt väder fylldes både Bryggan och Taket till bredden. Personligen var jag fast på Taket men trovärdiga källor gör gällande att Bryggan fullkomligen sprängde. Det låter sjukt nice.

2. Sol. Till sommaren hör sol. Men bor man i ett land med en opålitlig väderlek kan det lätt bli lite för lite av den varan. Sol alltså. Men här kommer ett hett tips. Stek SMHI till fördel för den norska motsvarigheten www.yr.no. Alltid lite bättre väder!

3. Hets. Som Taketchef på V-dala har jag fullkomligen flyttat in på nationen. Långa dagar, mycket att göra och annat inom samma kategori har gjort att uppdateringarna har varit lite dåliga här på bloggen. Men jag lovar, jag ska skärpa mig! Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag heter Fredrik Annell-Berger, är 25 år och läser för tillfället 8 terminen på juristprogrammet. Sedan hösten 2005 har jag varit nationsaktiv. Förutom olika klubbprojekt driver jag olika typer av events, till exempel modeutförsäljningar, afterschools och olika typer av lounger. Dessutom dyker jag några gånger i månaden upp i olika DJ-bås runt om på nationerna!