Dagens aktiviteter och "We run this"

Ytterligare en dag med förberedelser inför Taketpremiären har gått till ända. Dagen har erbjudit flera intressanta leverantörsmöten, inköp och plantering av palmer samt en ordentlig genomgång av drinklistan för vår barpersonal. Dessutom har ungefär 4 liter kaffe konsumerats, det ni ;)

Ikväll ska jag träffa en bekant och diskutera både ditten och datten, dock främst ditten. Kommer bli mycket intressant.

Och sen dagens höjdpunkt, tillsammans med Mash Up Intl, IOU och Unzdag har vi äntligen landat en fenomenal engångsklubb: "We run this!". Onsdagen den 2 juni är dagen, 17-02 är tiden och Taket är platsen. Det kommer bli mycket värme, sommarglädje och gamman. Inte att missa!

Imorgon är det dags för lite plugg vilket känns sjukt främmande för tillfället. Föreläsning och basgruppsmöte står på schemat. Kommer bli mycket intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag heter Fredrik Annell-Berger, är 25 år och läser för tillfället 8 terminen på juristprogrammet. Sedan hösten 2005 har jag varit nationsaktiv. Förutom olika klubbprojekt driver jag olika typer av events, till exempel modeutförsäljningar, afterschools och olika typer av lounger. Dessutom dyker jag några gånger i månaden upp i olika DJ-bås runt om på nationerna!