Ikväll 29/5: Säsongsavslutning för Boom Goes the Dynamite

Ikväll kör Boom Goes the Dynamite på Kalmar nation säsongsavlutning. I DJ:båset kommer JOYOFKITTENHOOD och MRATOTHER att hålla festen igång. På scen gästar Simian Ghost live. På arrangörernas FB-sida står att läsa "SIMIAN GHOST - Sebastian Arnström, vanligen i konstellationen Aerial, släppte i början av maj singeln "Star Reciever" under namnet Simian Ghost. Det ligger något aningen drömskt och vemodigt över låten. Elektronisk pop när den är som mest fängslande. Fullängdaren "Infinite Traffic Everywhere" är på gång och slår förhoppningsvis ned som en bomb i musiksverige."

Öppet: 16-01.



Kommentarer
Postat av: Karlssons

Karlssons kök önskar en good avsluning!

2011-05-10 @ 09:21:13
URL: http://www.karlssonskok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag heter Fredrik Annell-Berger, är 25 år och läser för tillfället 8 terminen på juristprogrammet. Sedan hösten 2005 har jag varit nationsaktiv. Förutom olika klubbprojekt driver jag olika typer av events, till exempel modeutförsäljningar, afterschools och olika typer av lounger. Dessutom dyker jag några gånger i månaden upp i olika DJ-bås runt om på nationerna!