KMK-bal på Snerikes nation

Igår arrangerade klubbmästarkonventet bal för samtliga nationers klubbverkare på Snerikes nation. Och jag var där. Den spontana frågan blir då självklart vad fan jag gjorde där. Jo! Det var nämligen så att DJduon AbAb hade fått den stora äran att få spinna skivor efter middagen. Dansvänlig publik och en tretimmars hitkavalkad gjorde det hela till en mycket angenäm tillställning. Innan giget träffade vi Ola och Morgan (bild 1 och 2) som spexade under middagen. Alltid lika spexiga.

Ikväll ska jag planera en kommande klubbkväll som kommer dyka upp någon gång i juni. Efter det ska jag packa. Jag ska nämligen på äventyr till Småland! Mer om det inom kort..


Spex-Ola laddar upp inför spex...

Spex-Morgan spexar...







André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag heter Fredrik Annell-Berger, är 25 år och läser för tillfället 8 terminen på juristprogrammet. Sedan hösten 2005 har jag varit nationsaktiv. Förutom olika klubbprojekt driver jag olika typer av events, till exempel modeutförsäljningar, afterschools och olika typer av lounger. Dessutom dyker jag några gånger i månaden upp i olika DJ-bås runt om på nationerna!