La Fleur på Klubb Wilde! på Kalmar nation

Vårbalsveckan inleds sakteliga med en rad olika klubbar redan ikväll. På GH kör Klubb Diod uppvärmning inför Voltfestivalen och firar detta med att ha öppet till 02. På V-dala gästar Kristian Anttilla Handen på hjärtat och Kalmar nation får finbesök av DJ La Fleur från Berlin. Som om det inte vore nog är det Klubb Wildes! terminsavslutning. Inte att missa!

Dessutom arrangerar Norrlands 02-gasquesläpp och Smålands nation sin klassiska onsdagsquizz.

Så en sak är säker. Det är flera dagar kvar till veckans pärla, vårbalen. Men festen startar redan nu! Hänger du på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Jag heter Fredrik Annell-Berger, är 25 år och läser för tillfället 8 terminen på juristprogrammet. Sedan hösten 2005 har jag varit nationsaktiv. Förutom olika klubbprojekt driver jag olika typer av events, till exempel modeutförsäljningar, afterschools och olika typer av lounger. Dessutom dyker jag några gånger i månaden upp i olika DJ-bås runt om på nationerna!